Miejsce: Piekary k. Krakowa /Obiekty Ośrodka Sportu i Rekreacji Fundacji im. ks. Siemaszki w Piekarach

Termin: 22.07-01.08.2021 r.

Kierownik zgrupowania: Józef Kulik

 

Uczestnicy: cztery grupy chłopców z rocznika 2007 (uzupełniająco 2008) do 16 osób w grupie

Ustalone zostaną cztery trasy przejazdów busów. W pozostałych przypadkach opiekunowie organizują dojazd i powrót we własnym zakresie.

Koszt: bezpłatny udział zakwalifikowanych zawodników (ocena poziomu sportowego)

Informacje o kwalifikacjach można pozyskać u koordynatorów wojewódzkich.

Organizacja zgodnie z wytycznymi GIS, MZ i MEN

 

Zespół organizacyjno-szkoleniowy

  1. Dział Organizacji Szkolenia ZPRP: Robert Barczyk
  2. Koordynator OSPR/kierownik: Józef Kulik
  3.  Zapewniamy opiekę trenerską, medyczną i wsparcie fizjoterapeutów sportowych.

 

PRZYJAZD 22.07.2019 (czwartek)

do godz. 18.30 - Przyjazd ekip do Piekar, zakwaterowanie

godz. 18.30 – 19.30 - kolacja

godz. 19.30 – 20.30 – zebranie - odprawa trenerów

godz. 20.30 – 21.30 – otwarcie zgrupowania

- przedstawienie programu campu

- omówienie regulaminów i zasad BHP  

- podział na 4 grupy treningowe 

 

ODJAZD 01.08.2019 (niedziela)

godz. 08.00 – 08.30 - śniadanie 

9.00 - Zakończenie zgrupowania – wyjazd uczestników

Zawodnicy są zobowiązani do zabrania na zgrupowania:

  • oryginałów kart kwalifikacyjnych
  • ankiety COVID dot. stanu zdrowia
  • aktualnej legitymacji szkolnej
  • obuwie sportowe do treningu w hali i w terenie
  • strój kąpielowy /klapki, kąpielówki/.

Muszą również posiadać aktualne badania lekarskie.

Kierownik zgrupowania letniego odmówi udziału uczestnika w przypadku braku ww. dokumentów.

 

Regulamin bezpiecznego udziału w  zgrupowaniu sportowym

  1. Organizator konsultacji zapoznaje kadrę a trenerzy grup zapoznają uczestników z wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi dotyczącymi organizacji akcji sportowych.
  2. Uczestnicy konsultacji:
    • Są zdrowi w dniu wyjazdu, co poświadczają rodzice dziecka w pisemnym oświadczeniu o braku u uczestnika zgrupowania infekcji oraz objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
    • Nie zamieszkiwały z osobą przebywającą na kwarantannie i nie miały kontaktu
      z osobą podejrzaną o zakażenie w okresie 14 dni przez rozpoczęciem zgrupowania,
      co stwierdza się na podstawie oświadczenia rodziców dziecka, prawnych opiekunów lub pełnoletniego uczestnika wypoczynku.
    • Są przygotowani do stosowania się do wytycznych i regulaminów uczestnictwa związanych z zachowaniem dystansu społecznego (co najmniej 2 m) oraz przestrzeganiem wzmożonych zasad higieny.
  3. Rodzice/prawni opiekunowie uczestników zgrupowania:
    • Udostępniają organizatorowi wypoczynku numer telefonu lub inny kontakt zapewniający szybką komunikację.
    • Zobowiązują się do niezwłocznego – do 12 godzin – odbioru dziecka z wypoczynku
      w przypadku wystąpienia u ich dziecka niepokojących objawów choroby (podwyższona temperatura, kaszel, katar, duszności).
  4. Osoby odprowadzające dziecko na zbiórkę lub do obiektu są zdrowe, nie mają objawów infekcji lub choroby zakaźnej, nie zamieszkiwały z osobą przebywającą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych w okresie 14 dni przed rozpoczęciem wypoczynku.
  5. Jeżeli dziecko choruje na chorobę przewlekłą, mogącą narazić je na cięższy przebieg zakażenia, rodzic/prawny opiekun, ma obowiązek poinformować organizatora o tym fakcie na etapie zgłaszania udziału w wypoczynku w karcie kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku. To samo dotyczy pełnoletniego uczestnika wypoczynku. W przypadku występowania u uczestnika chorób przewlekłych konieczne jest dostarczenie opinii lekarskiej o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zgrupowaniu .
  6. Należy zobowiązać uczestnika zgrupowania do posiadania indywidualnej osłony nosa i ust - i do używania ich w sytuacjach tego wymagających.
  7. Trener weryfikuje liczbę osób uczestniczących w zajęciach.
  8. Osoby korzystające z obiektu lub sprzętu są obowiązane do dezynfekcji rąk wchodząc 
    i opuszczając obiekt.
  9. Podczas zajęć w hali sportowej, nie ma obowiązku zakrywania ust i nosa.
  10. Wskazane jest, aby każdy uczestnik zajęć korzystał ze swojego (powierzonego mu) sprzętu treningowego/piłki.

 

Informacje dotyczące bezpieczeństwa wypoczynku

1. Wypoczynek jest organizowany w obiektach spełniających warunki bezpieczeństwa.

2. Obiekty obozowe zawierają strefę wypoczynku dzieci i młodzieży zapewniającą ograniczenie kontaktu z osobami nie będącymi uczestnikami obiektu.

3. Uczestnicy zakwaterowani są w pokojach nie przekraczających liczebności przy zachowaniu 4 m powierzchni noclegowej na osobę

4. Wyznaczone są pokoje, które będą stanowić izolatkę w przypadku wystąpienia objawów chorobowych,  w szczególności chorób zakaźnych.

5. Zakwaterowanie na obiekcie  będzie odbywało się na zasadzie eliminującej kontakt uczestników pomiędzy zmieniającymi się turnusami.

6. Dysponent obiektów zapewnia środki higieniczne i ochrony niezbędne do zapewnienia bezpiecznego pobytu w obecnych warunkach sanitarno-epidemiologicznych. Obiekt będzie przygotowany higienicznie do przyjęcia uczestników  obozu.

7. Rodzice są zobowiązani do zaopatrzenia młodzież w środki ochrony typu maseczka

8. Jest zapewniony ratownik medyczny i fizjoterapeuta

9. Obowiązuje regulamin uczestnictwa, który zawiera zasady bezpieczeństwa.

10. Zakwaterowanie osób będących uczestnikami obozu przebiegnie w sposób ograniczający dostęp osób zewnętrznych.

11. Kadra szkoleniowa uczestniczyła w szkoleniu dot. procedur bezpieczeństwa epidemiczno-sanitarnego

12. Na obiektach użytkowanych przez obozowiczów są sanitariaty z dostępem do wody i środków dezynfekcyjnych. Przy umywalkach będą rozwieszone plansze z instrukcjami mycia rąk.

13. Jeżeli kierownik wypoczynku otrzyma zalecenie inspektora sanitarnego może być dokonany pomiar temperatury termometrem bezdotykowym. Honorowane są zaświadczenia dotyczące deklaracji zdrowia lub braku kontaktu z osobami zakażonymi.

14. Podczas wydawania posiłków są zachowane procedury zalecane przez GIS, MZ i MEN

15. Transport zawodników odbywa się z zachowaniem zasady połowy wolnych miejsc i uczestnicy mają obowiązek zasłaniania ust i nosa w środkach komunikacji. Postoje będą w miejscach gwarantujących ograniczony kontakt z osobami trzecimi. Przed wejście do autokaru zawodnicy będą odkażać ręce.

16. Obóz jest zgłaszany do ewidencji Kuratora Oświaty

 

Piekary -chłopcy

Trasa nr 1

Opiekun: Urszula Domańska tel. 668-136-879

  • Szczecin Jasna 15, 70-777 stacja paliw Shell - ,
  • Gorzów Wielkopolski Złotego Smoka 1, 66-400 stacja paliw Orlen - ,
  • Świebodzin 66-200, Wojska Polskiego 8 stacja paliw Orlen - ,
  • Legnica MOP Kochlice zachód - ,
  • Wrocław, Czekoladowa 7, 55-040 Bielany Wrocławskie restauracja McDonald’s - ,
  • MOP Wierzbnik,
  • Stacja BP Irlandzka 4, 47-143 Olszowa
  • Gliwice 44-100, Pszczyńska 325 restauracja McDonald’s -,
  • Piekary 2 – 18.00,

Powrót,

  • Piekary – 11.00
  • Gliwice 44-100, Pszczyńska 325 restauracja McDonald’s -,
  • Stacja BP Irlandzka 4, 47-143 Olszowa
  • MOP Jankowice Wielkie
  • Wrocław, Czekoladowa 7, 55-040 Bielany Wrocławskie restauracja McDonald’s - ,
  • Legnica MOP Kochlice wschód - ,
  • Świebodzin 66-200, Wojska Polskiego 8 stacja paliw Orlen - ,
  • Gorzów Wielkopolski Złotego Smoka 1, 66-400 stacja paliw Orlen - ,
  • Szczecin Jasna 15, 70-777 stacja paliw Shell - ,

 

Trasa nr 2

Opiekun: Jerzy Kożuch tel. 509-110-878

  • Łuków –
  • Biała Podlaska 21-500 Warszawska 128 stacja paliw Orlen –
  • Zamość 22-400, Lubelska 101 stacja paliw Orlen –
  • Rzeszów, Rudna Mała 47W, 36-060 Rudna Mała stacja paliw Watkem–
  • MOP Rudka 33-122 Rudka 125 A - ,
  • Piekary 2 – 18.00

Powrót,

  • Piekary – 11.00
  • MOP Komorów
  • Rzeszów, Rudna Mała 47W, 36-060 Rudna Mała stacja paliw Watkem–
  • Zamość 22-400, Lubelska 101 stacja paliw Orlen –
  • Biała Podlaska 21-500 Warszawska 128 stacja paliw Orlen –
  • Łuków –

 

Trasa nr 3

Opiekun: Katarzyna Brózda tel. 607-355-835

  • Brodnica 87-300 Sądowa 6a, restauracja McDonald’s – 6.00,
  • Ostróda 14-100 Szosa Elbląska 2 Stacja Paliw ORLEN – 7.00,
  • Płońsk 09-100 Henryka Sienkiewicza 10, restauracja McDonald’s – 9.30
  • Warszawa, ul. Łopuszańska 24A stacja Orlen – 11.30,
  • Piotrków Trybunalski 97-300 Juliusza Słowackiego 80, restauracja McDonald’s – 13.30
  • Piekary 2 – 18.00

Powrót,

  • Piekary – 11.00
  • Piotrków Trybunalski 97-300 Juliusza Słowackiego 80, restauracja McDonald’s – 14.30,
  • Warszawa, ul. Łopuszańska 24A stacja Orlen – 16.30,
  • Płońsk 09-100 Henryka Sienkiewicza 10, restauracja McDonald’s – 18.00,
  • Ostróda 14-100 Szosa Elbląska 2 Stacja Paliw ORLEN -20.30,
  • Brodnica 87-300 Sądowa 6a, restauracja McDonald’s -21.30.

 

Trasa nr 4

Opiekun: Adam Węgrzynowski tel. 664-967-417

  • Sandomierz 27-600 Romana Koseły 3a, parking przy MOSiR –
  • Ostrowiec Świętokrzyski 27-400 Aleja 3 Maja 15 restauracja McDonald’s –
  • Piekary 2 – 18.00

 

Powrót,

  • Piekary – 11.00
  • Ostrowiec Świętokrzyski 27-400 Aleja 3 Maja 15 restauracja McDonald’s –
  • Sandomierz 27-600 Romana Koseły 3a, parking przy MOSiR –